Art branding – kolekcje korporacyjne
2 lipca 2020
Grupa Ergo Hestia wspiera polską sztukę od lat organizując konkurs Arystyczna Podróż Hestii skierowany do studentów uczelni artystycznych. Wielu z finalistów konkursu jest obecnie związanych z czołowymi polskimi jak i światowymi galeriami. Przykładem może służyć Ewa Juszkiewicz, reprezentowana obecnie przez galerię Almine Rech ( Londyn ) i Gagosian ( Nowy Jork ). Ponadto dokonują zakupu spośród prac finalistów i budują własną kolekcję sztuki. Fundacja Artystyczna Podróż Hestii, organizuje nie tylko konkurs ale też prowadzi działalność edukacyjną, także w obszarze połączenia sztuki z biznesem.
Art branding – tworzy nie tylko wnętrza
Dzięki działaniom związanym z szeroko rozumianym art brandingiem, być może odejdzie w przeszłość skojrzenie o siedzibach firm i korporacji jako przestrzeniach generycznych – pustych, zimnych, nie mających w sobie indywidualnych, unikatowych walorów. Często jest jednak inaczej a niektórym biurom jest bliżej do galerii sztuki niż tradycyjnie rozumianej przestrzeni biurowej. Na całym świecie firmy korzystają z potencjału sztuki i twórczości. Te korzyści płyną nie tylko z dekoracji wnętrza obrazami, grafikami czy rzeźbami. Ważne jest to aby stworzyć przestrzeń sztuki, która inspiruje i dobrze nastraja do działania, co za tym idzie pomaga wykorzystać w pełni potencjał zespołu. Kolekcje dzieł sztuki w firmach, które są eksponowane to już dobry obyczaj w biznesie.
Zachęcamy do obejrzenia spotkania o art brandingu, o ciekawym połączeniu sztuki i biznesu z cyklu zaincjowanego przez Ergo Hestię. Odpowie ono Państwu na wiele pytań na temat m.in. Jak tworzone są największe kolekcje na świecie? Czy korporacja może współpracować z muzeami i galeriami na całym świecie?
Więcej informacji na stronie: artystycznapodrozhestii.pl/news/czym-jest-art-branding-na-przykladzie-dzialan-ergo-hestii/